Skip to main content

To jedna z najważniejszych usług w palecie Echo Investment. Pojawia się na samym końcu kontaktu z klientem i buduje ostatnie wrażenie współpracy z deweloperem. Pracownicy Serwisu Gwarancyjnego zajmują się na co dzień usterkami ujawnianymi podczas odbioru zakupionych lokali.

Ale to nie jedyny moment kiedy pewne defekty w mieszkaniu można zgłosić ponieważ Serwis Gwarancyjny Echo Investment jest także do dyspozycji klientów podczas trwania pięcioletniej rękojmi biegnącej od dnia odbioru mieszkania. Nie oznacza to jednak, że panuje pełna dowolność i można zgłaszać wszystkie uchybienia. Na liście potencjalnych defektów znajdują się przede wszystkim te, które pojawiły się z winy dewelopera. Nie podlegają temu więc dokonywane na własną rękę przeróbki instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania czy wodno-kanalizacyjnej. Piotr Sztechman jest managerem naszego Serwisu Gwarancyjnego. Podkreśla on, że procedura usuwania usterek zależy od tego, czego konkretnie dotyczy zgłoszenie.

Zdarzają się jednak przypadki, że ten proces jest nieco dłuższy.

Szczegółowe informacje na temat odbieranych lokali klienci znajdą w instrukcji użytkowania mieszkania znajdującej się w portalu http://mojeecho.pl

Ponadto wiele przydatnych informacji nabywca znajdzie także w teczce odbiorowej oraz oczywiście może dopytać o nie w trakcie procedury odbioru własnego M.